Ny vecka med nya friska tag

Fick klagomål från hyresvärden att vi hade för mycket löv på tomten på framsidan. Fattar inte varför de gnäller vi har inga träd, jag sa till honom att till nästa år får de ta bort deras träd som släpper löv så det blåser över på min tomt. Jag bad i varje fall Dennis att ta bort dom så skulle han få en liten slant.
Conny såg hur uttråkad Dennis  blev så han fixade det själv. med lite  hjälp av en kompis
Cajsa fick nya bakkläder som hon ville ta på sig direkt. Nu hade vi ju inget att baka för tillfället men det måste vi ju fixa.
Ska hem till en kompis på söndag med cajsa så hon får väl ta med sig kläderna då.

Sara kom över en sväng och genast så skulle det mätas styrka. Cajsa blev lite avundsjuk så hon fick vara med lite hon också,      
Ja Dennis visade att han är starkast av dom. Sara kom på ett jättebra sätt att damma mina lister, men för Dennis del kanske det inte är så bra


Dennis har praktik den här veckan. Han är på Himmelstalundsgymnasiet, Det är anläggning, trädgård tror jag det heter. Han trivs jättebra och vill verkligen komma in på den utbildningen. Han tycker om kroppsarbete och då är nog den utbildningen jättebra för honom. Idag fick jag en present av honom. Ja jag såg den redan igår men trodde då att det var något som Conny hade fått på sitt jobb, men det visade sig att Dennis har gjort den på skolan.

Visst är den fin, han blev jätteglad när jag talade om för honom hur fin den var och hur glad jag blev.

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha jag vet att Dennis är starkare än mig, men det finns inget roligare än att vara hans "verktyg" Det är ju inte alla som har en lillebror som kan bära upp än så man når listerna i taket

2008-12-04 @ 13:29:32
URL: http://saralive.bloggagratis.se/
Postat av: ANNA

Du får hälsa till Dennis att kransen han gjort var jätte fin, skulle jag vilja ha på min dörr. Anna

2008-12-04 @ 18:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0