Sjöberga Here we come

I dag åker vi till Sjöberga. Therese Cajsa jag och Sara. Dennis vill inte följa med. Han är hellre hemma hos pappa. Jag förstår inte vad det kan vara för roligt att vara hemma ensam. Men det är det han vill så då är det så. Jag hoppas förstås på fint väder för det är roligare där ute då. Hoppas att det blir så så barnen kan bada och rida. Jag ska köra ut själv i år, och det hör inte till vanligheterna. Nackdelen är att man har ännu mer packning med sig då, så det blir knöckfullt i bilen.  Får väl se om jag kommer åt någon dator under veckan så jag kan gå in och skriva vad som händer på sjöberga, annars har jag mycket att skriva om när jag kommer hem. Nästa vecka åker cajsa till Arboga så då blir det väl Allsång på skansen om Anna får tag i några platser åt oss. Cajsa ska vara borta måndag-onsdag. Packade gjorde jag igår så nu ska jag bara plocka ihop det sista och sedan är det dags att börja bära ut till bilen. Ska bli intressant att se om allt får plats. men det löser sig nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0