Utkast: Så har ...

 Så har semestern äntligen börjat och fyra veckors ledighet. Jag tyckte att det passade bra att ligga i poolen och bara vara. Helt underbartThumbnail Cajsa tycker också att det är skönt att bara vara. Vi har ätit frukost och läst morgontidningen, Solen står högt på himmelen och vi bara är.Thumbnail Det där med att bara vara tog snabbt slut. Therese bestämde sig för att hon också ville bada och så var det bustajm. Det var ingen risk att det skulle vara lugnt i poolen då inte. Vi busade och sprutade vatten på varandra en bra stund. Sedan blev det dags för mig att kliva upp för att fixa lunchen. Tesen o Cajsa badade lite till. Det blev Tesen som gick upp som nästa man. Cajsa skulle kunna ligga i poolen hela dagarna. Hon badade till och med när det regnade för regn kom det. När åskan började närvara så fick hon gå upp vare sig hon ville eller inte. Efter mycket pip och tandagnissel så fick jag upp henne. Jag är inte så förtjust i åskan så jag går gärna in. Men det kan jag ju inte göra om hon ligger kvar i poolen så hon fick komma upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0