Utkast: Så har ...

Så har man jobbat kväll, och som vanligt är cajsa vaken. Det är alltid så när jag jobbar kväll jag förstår inte hur han bär sig åt. Det fungerar inte att låta cajsa bestämma mat o sovtider. Troligen så har hon tittat på Kalle o Chokladfabriken två till tre gånger. Conny gnäller att hon bestämmer över TV:n. Fattar inte vad han styr med, det är bara att säga ifrån.
En film och den ska sättas på senast 1830 för hon behöver sova senast 20. Hon ska upp kl 0530 i morgon så det blir nog kul.  Nu har jag varit hemma en kvart och carlsson sover. Cajsa är fortfarande vaken. Först var hon törstig och efter det var hon kissnödig, sedan sa hon att hon inte hade borstat tänderna. Jag tänker ju inte väcka carlsson för att fråga om hon har borstat tändera, så det gör hon nu. I morgon jobbar jag till 16 sedan är det helg, jag hoppas att det blir sol och vindstilla i helgen så jag kan ligga i poolen hela dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0