DEN GRAVIDA

Vår lilla fetknopp var  uppe på jobbet häromdagen. Jag var bara tvungen att ta ett kort. Det är ju bara en stor mage på henne. Det är beräknat till den 5 december tror jag det var. Men jag tror att hon får på lucia visst är jag snäll.
Lite avundsjuk blir man på magen, men jag ska inte ha fler barn, nu får det vara bra.
I kväll ska jag ha kryddparty Alpnäring, vi får se om Adisa kommer, hon skulle  komma om hon orkade. Jag kan förstå om hon är trött nu på slutet. Cajsa o jag ska åka och handla lite. Conny ska åka med svärfar och jaga ikväll så de behöver lite gott att äta då. Jag får väl se vad det blir men något smaskigt ska jag väl hitta på åt dom,
De har slutat med garn på citygross så dit är säkrast att åka. Jag är lite svag för garn som de flesta vet så det kanske är bra att de slutar med garn i mataffärerna.
Jag för citygross skull så är det ju synd, det brukar ju bli 500 kronor garn varje gång jag åker dit. Och det missar de nu.
Dom har visserligen 50% på det garnet som de har kvar, men de färgerna var inget för mig det är nästan bara pälsgarn kvar i ljusgrön och gul och sådana färger och det är onödigt att köpa när jag inte vet vad jag ska ha det till . Ibland kan jag köpa garn för det är bra att ha. Men de färgerna hamnar inte på skalan bra att ha garn ens en gång.
Kanske ska göra lite frukost åt cajsa nu så att vi kommer iväg skapligt till affären.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0