Eldkvarn

Var på en helkväll i går, VI började på Golden Bankok, på Drottninggatan. Maten var bra jag käkade 5 små rätter och avslutade med friterad banan med glass, syndigt syndigt men men. Jag drack öl och en San Fransisco. Marie o Micke käkade samma som mig, men inte Conny han käkade oxfile och ingen efterrätt. Vi satt och hade jättetrtevligt, service kan jag väl inte säga var toppen, de hade ingen koll på när man behövde deras uppmärksamhet. Jag beställde en Carlsberg Hof som jag hade innan, och de kom med en Carlsberg Export. Men hon fick knalla ut och byta ingen Export här inte. Lite koll tycker jag att de ska ha, det var ju inte överfullt på Restaurangen precis. Vi hade ätit färdigt och skulle gå över till Skandia. Vi gick fram till Skandias café för Sara jobbade, när vi kom så stod vi vid hennes dörr och pratade då kom två medlemmar från Eldkvarn och skulle gå in, Den ena var Karla vem den andra var råder det delade meningar om men jag skriver inget namn, i varje fall när de kom så kände ju givetvis inte Sara igen någon av dom så hon talade om att ingången var lite längre bort. Då svarade de att de vill gå till sin loge. Snacka om pinnsamt, snälla Sara vet du inte vilka ni har som gäster ikväll på Skandia tänkte jag, Vilken idiot!!!!
VI började i baren och Pontus hade jeans på sig. Han har sagt att någon gång ska han servera i stringkalsonger med paljetter på, men det blev inte i kväll heller. Bättre lycka nästa gång.  Eldkvarn var jättebra och världens ös på publiken, bättre än vad jag kunde tänka mig i Norrköping, jag har inte varit på någon konsert med dom tidigare,  men publiken var i extas. De spelade några nya låtar, och lite äldre material, den nya skivan släpps i slutet av november. Efter showen var jag ju bara tvungen att  ha ett foto på någon i gruppen.

Sara skulle fixa det. Hon fixade en signerad tröja till Conny visserligen i storlek small men han har den i varje fall.
Jag fixade ett foto på Conny ihop med Carina, det är ju hans favorit, vi fick vänta lite till grabbarna eller ska vi säga gubbarna i Eldkvarn var inte respektabelt klädda ännu. Vi fick gå en trappa upp. Marie följde med mig så fick Conny o Micke vänta lite. Det var dags för fotografering. Det blev Plura. Han hade lite problem vid första fotot för han tyckte inte att han höll in magen tillräckligt annars blev det fotot bra på mig. Vi kom överens om att vi skulle hålla in magarna båda två och då blev kortet på honom bra men inte på mig. Man kan inte få allt här i världen. Det blev en hellyckad kväll i varje fall.
 






Kommentarer
Postat av: Marie

Tack Anneli o Conny för en suveränt trevlig kväll! Med god mat och dryck, och faktiskt bättre konsert än vad jag hade förväntat mig.

2008-11-01 @ 09:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0