SJÖBERGA

Har varit vaken en stund Gick en ppromenix vid halv sju. Det var ganska halt och lite halvmörkt. Gick inte så långt nu eftersom det var lite mörktoch jag har fortfarande ont imina fötter o knän Det blev bara två kilometer. Jag gick ned  i köket o tog en kopp kaffe. Det var precis lugnt o tyst i hela huset. Jätteskönt. Vi var uppe till 00.30 igår så nu börjar det röra sig i huset. Jag har suttit o stickat ett tag också. Nu har jagväckt familjen för det är frukost klockan nio. Till lunch skulle det bli fisk det är gott. Det har precis börjat att snöa. det är jättemysigt attsitta o titta ut. Vi får väl se vad som händer under dagen jag får uppdatera i kväll eller något om saras mobila bredband fungerar då det gjorde det ju inte i går kväll.

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är inte mitt bredband det är fel på utan det är datorn som inte tycker om dig haha

2008-11-23 @ 22:03:09
URL: http://saralive.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0