Söndagen en Nero-dag

En sådan här söt nalle hade Tesen köpt till Nero för han har fyllt år. Han älskar mjukisnallar.  Det här är Nero. Det är min arbetskamrats hund, han brukar vara hos oss i bland när hon och Micke jobbar samma tider. Det kan ju bli sådana krockar ibland så då tar Tesen hand om honom.
Cajsa ville också ha nallen så det blev en liten dragkamp där ett tag.
Nero vann första ronden så han sprang ut på gården med nallen den var ju faktiskt hans nalle 
Men Cajsa gjorde ett nytt tappert försök att få hans nalle
Nero vann den ronden med. Cajsa blev nog lite sur och gick in igen. Nero tänkte nog äntligen och satte fart för att förinta den lilla nallen.
  Och han satte verkligen fart
           
Jaa det enda som var intakt var nallens luva på sista bilden. Men huvudsaken är att Nero hade roligt.
Vi visste ju vad som skulle hända. Frågan var bara hur lång tid det skulle ta, och det tog inte lång tid
alls. Finns även som videofilm på www.youtube.com under namnet Neros födelsedagspresent. Jag har ju inte lärt mig hur man länkar filmer så därför får jag nöja mig med att ha dom där

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis vovven i efterskott ;)

2008-11-16 @ 22:20:54
URL: http://filippasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0