Hälsomässa

Var på Hälsomässa på Racketstadion i går. Det var trevligt, lite olika smakprover men med tanke på att det var en hälsomässa så fanns det dåligt med mat o dryck. Man kunde givetvis köpa kaffe och kakor i Racketstadions cafeteria.
Men då var man ju tvungen att gå tillbaka i från mässområdet. Man fick provsmaka lite hos alpnäring och lite nötter. Hos Majas visthus fick man provsmaka lite bröd och blåbärsdricka. Så det var mer i reklamsyfte som det serverades små och då menar  jag små smakprover. Det kanske hade varit smart att bara låta det stå olika vattenbubblor lite överallt. Jag stannade till vid Feelgoods lilla bås. Där kunde man mot en liten penning få svar på blodprov. De talade om ditt blodsockervärde, kolesterolvärde och blodvärde. Dessutom mot en 50 lapp fick du veta en liten fettanalys. Allt mitt var konstigt nog bra ja fettanalysen låg lite för högt men det visste jag redan. De talade om för mig att det kanske var dags att inta lite vätska, de såg det på blodvärdet tror jag. Så då hade det varit bra med en liten vattenbubbla.
Man kunde göra hudanalys också, där sade de att jag hade oren hy i T-zonen. Jag provade också en massagestol och det var skönt. Jag köpte en huvudmassör. Och ett mörkt dansk rågbröd som de säljer hos Mimmis visthus nere på Knäppingen. Denna dag slutade med att jag har bokat in mig på en hudvårdskväll, jag ska ha alpnäringsparty och allt är gratis. Inträdet kostade 80 kronor och det var det var inte så dyrt.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Gratis är gott ;))

2008-10-26 @ 10:28:58
URL: http://filippasmamma.blogg.se/
Postat av: Anneli

Jag visst är det och så ska jag ju till Grand och få lära mig om hudkrämer den 25 november och det är också gratis plus att jag får en present. Det kan inte bli bättre

2008-10-26 @ 18:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0