Hemma från jobbet

Jaha så ska man vara hemma från jobbet ikväll. Dagen började jättebra, jag var på vattengympa kl kvart i åtta i morse. Marie och Sara var med, men de var inte lika entusiastiska som jag. Sara såg ut som en sengångare när hon kom, och Marie tog morgonkaffet i bilen. Jag hade redan hunnit dricka kaffe och äta frukost, det är ordning på mig.
Det var meningen att Tesen och jag skulle hämta ut hennes glasögon idag men hon tyckte att det var för tidigt att åka när jag kunde så då får hon ha de gamla ett par dagar till.
Conny kom hem från jobbet, genomsjuk, han har feber ont i leder och kräks. Det är väl mysigt. Så det blir inget jobba för mig ikväll. Jag kan inte lämna Cajsa med honom ensam när han bara sover, då kan vad som helst hända.
Cajsa och jag stack iväg en sväng. Vi var i lilla garnaffären på Nygatan och shoppade lite, jag måste ju ha något att göra ikväll när jag är hemma. Sedan tog vi en sväng till HC och förstörde lite pengar. Vi handlade TREO åt Conny med.
När vi kom hem så låg han på soffan och det var sååååååååååååååååå synd om honom, det finns ingen som är såååååååååå sjuk som han. Helfna var förbi och fikade lite, så jag hade lite sällskap för Dennis åkte till stan med Daniel och Tesen är i stallet. Cajsa är mest på nedervåningen och Conny ligger så jag har det så roligt så. Det enda roliga jag har gjort sedan jag kom hem är att betala räkningarna det är ju himla upplyftande. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0