På väg till jobbet

Så här glad är Cajsa när hon har vaknat på morgonen. Först är hon lite pipig och gnällig men bara hon har fått vakna till så är hon en liten solstråle igen.Det ofattbara har hänt. Conny är så sjuk så han tänker vara hemma från jobbet. Det var längesedan det hände. Cajsa ska jag lämna på dagis, hon kan inte vara hemma med honom han bara sover. Cajsa sitter nu och väntar i soffan på att vi ska åka. Jag jobbar till fyra idag och ska på möte med Verdandi direkt. Vi ska mötas vid kvart i fem så det blir lite stressigt. Jag ska höra med Sara om hon kan hämta Cajsa lite tidigare och lämna hem henne, så jag bara har att hoppa ur abetskläderna och hoppa i min egna och sedan dra. Tråkigt att det inte blir någon stickjunta för mig idag, men det måste ju bli så någon gång. Det ryktas om att det ska bytas dag på stickjuntan, så vi får väl se om jag kan fortsätta. De andra dagarna jobbar jag kvällar också så då kan jag inte gå varje gång och onsdag kväll tränar jag så den dagen går ju inte. Vi får se hur det blir, idag blir i varje fall en stressig dag, Jag hoppas de på stickjuntan klarar sig utan mig. Och det gör de säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0