En fredagkväll i februari

Staffan ringde och frågade om vi kunde ha barnen för han skulle hjälpa sin bror att flytta till Norrköping, och Helen hade bokat en kryssning. Så vi sa att det var OK, visserligen har jag inte träffat Gabriella o Nora sådär jättemycket, men jag ser dom ju ibland på dagis, De går på samma som Cajsa. Vi tänkte att det går nog bra de känner ju igen Cajsa i varje fall.
De kom lagom till vi skulle äta så jag dukade fram till dom också


Maten tog lite tid, så när det var dags för efterrätten så fick de sättas sig framför TV:n i Cajsas rum och det gick ju bra
 
Själva flyttningen drog ut lite på tiden, och det kunde jag ju nästan räkna ut själv när flyttlasset gick i från Hallstammar, Det tar ju inte bara en kvart precis. Så barnen skulle sova över. Conny fick lägga sig i Cajsas säng så lade jag mig med barnen i dubbelsängen. Gabriella o Nora somnade vid 8, men Cajsa ville inte sova då så hon var vaken till 10, sedan vid 11 tiden så vaknade Nora,  och ville inte sova igen. Hon sov litegrann i omgångar under natten. Men det var väl lite ovant för henne att sova hos oss så det får man nog räkna med. Gabriella sov hela natten. Staffan kom vid 9 på morgonen så då tog mitt ansvar slut.

Kommentarer
Postat av: Halsning fran Thiland

En Uppdatering vore val pa sin plats..Anna

2009-03-17 @ 11:48:42
Postat av: En Halsning Fran Thailand

Man kan inte bara ga pa fest. Anna

2009-03-17 @ 11:51:41
Postat av: ANNA

Idag är det på dagen

2 mån sen du skrev på din (föredetta) blogg. Vore lite trevligt om du kan sätta in lite påsk kort,om du tog några vill säga...



Kram Anna

2009-04-12 @ 19:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0