Barnbarnens bad

Idag var det besök för hela slanten. Staffan kom med Gabriella o Nora. De hade varit ute och gått en sväng och ville komma och fika lite. De lekte med Cajsa och vi fikade på gården. Staffan skulle gå hem en sväng och hämta vagn och så. Då ville barnen bada så det var bara att klä om och hoppa i. Nora den lilla badkrukan satt i mitt knä i vattnet och vågade inte ställa sig på botten så hon hoppade i och ur hela tiden.

  

Frida ringde och ville komma över med Ebba så jag sa att vi badade så de skulle också komma. Det var väldigt livat i poolen. Ebba var väl lite larvig hon också till att börja med så Frida fick byta om. Nora nöjde sig ju med att jag var i vattnet men det gjorde inte Ebba. När Frida kom i vattnet så var det fullt krig.

    
 
   

Staffan gick hem med barnen och vi andra eller rättare sagt Frida och de små fortsatte att bada.
Det var lite kurr i magen så vi åkte till Hageby Grillen och hämtade mat. Jag ångrade mig självklart i samma stund som jag hade ätit upp pizzan men det är ju som vanligt. Kvällen började lida mot sitt slut och Frida o Ebba åkte hem.

Kommentarer
Postat av: "Ripan-Ingrid"

Vad härligt det ser ut med så stor pool!

Cajsa är väl skryklig som ett russin mest hela tiden!?Ha det bra,kram från Ingrid på Ripan.

2009-07-21 @ 19:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0