Cajsa Fredag

I dag var det dags för Cajsa att komma hem från Arboga och det var ju lite skönt det blir ju tomt när hon åker. Jag åkte med mamma och handlade för jag kände mig lite osäker på bilkörning så det var  bättre att ta det säkra före det osäkra.
När vi hade handlat så åkte vi hem och jag diskade och plockade lite. Gjorde klart allt med poolen också förståss. Cajsa
och jag skulle ju bada när hon kom hem

Nu kom Cajsa hem och vi fikade. Jag hade köpt Opera tårta till oss och Banan-bakelse till Stefan, han tål inte nötter och kan därför inte äta marsipanen som är på tårtan. När vi hade fikat så skulle vi bada. Det var lite varmt i vattnet så det var på håret att det gick att bada. Men vi gjorde det ändå. Man fick passa på att resa sig upp när det kom en vindpust, då svalkade det lite.

  

Man blev ganska trött av att bada i det varma vattnet, och Linda gav upp först, sedan blev det jag. Jag tror att det var Stefan som låg i längst. Ett under att Tesen klev i överhuvudtaget.



Linda o Stefan gick till Leif o Anneli strax efter att Conny hade kommit hem. LInda hade jobbat natt och inte sovit så många timmar så hon var ganska mör. Precis när dom hade gått så kom Sara o Koffe och satt ett tag. Sedan började vi med maten. Vi skulle grilla men det blev så sent så det blev stekt kött med pomme. Jag tänkte ta lite Sangria men det kändes lite onödigt för tillfället så den får stå kvar till ett annat tillfälle.

Det var i varje fall skönt att Cajsa var hemma igen. Hon hade mycket att berätta så se på TV var lite svårt, jag fick vänta med det till hon hade somnat och det tog tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0