En lugn helg

Den här helgen har varit ganska lugn. I fredags när vi kom hem så käkade vi lite och vi lade oss tidigt.  Lördag så gick Cajsa och jag o hälsade på  hos mormor o morfar. Cajsa talade om för morfar att hon tänkte flytta dit hon  hade bott hos oss tillräckligt länge nu så det var dags att flytta. Cajsa stannade hos mormor när jag skulle handla. Efter handlingen skjutsade jag Dennis till fotbollstränningen och Sara hämtade Cajsa hos mormor. Hon har inrett i förrådet på gården hos mormor så det är dit hon tänkter flytta. När vi kom hem så käkade vi och efter det så satt vi mest och  hängde.
Då kom vi på att vi skulle lura in Carina Olander. Conny väntar på att han ska få kasta i henne i poolen.
Vi lade kaffekoppar i poolen och så ringde conny till henne. Koppar i pool måste ju bli vattenkoppar, eller hur!!
Han sa att vi hade fått vattenkoppar och han ville att hon skulle komma in och kolla på det. Efter en stund kom hon in och hon förstod ganska fort att det var dags för ett bad. Tesen såg till att hennes mobil kom ur fickan. Och Dennis hjälpte Conny att kasta i henne,  hon slet tag i honom så han klev i han också.
  

Idag skjutsade jag Staffan för att köpa hjälm och knäskydd, det är bra att ha när man åker inlines.  Han fixade min spinningcykel och kopplade in stereon i gillestugan, så nu har jag inget att skylla på det är bara att trampa på för musiken finns ju där nu. Vi käkade lite och sedan gick Staffan hem. Cajsa har badat nästan hela dagen. Nu har hon ramlat ur poolen och slagit i armbågen så hon sitter i soffan och har ont. Vi avvaktar lite med att åka till sjukan. Det känns lite onödigt för tillfället. Om hon inte använder armen i kväll så får vi nog åka i morgon men förhoppningsvis så är det ingen fara. Tesen poppade precis popcorn så dom sitter i soffan och äter det nu.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad mycket fina kort du har på bloggen. Ska fortsätta läsa. Kram

2009-07-08 @ 11:12:12
URL: http://sayajennyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0