SJÖBERGA Tisdag

Tisdag morgon var det helt underbart väder och jag vaknade tidigt som vanligt. Frukost klockan 9 det är lite sent för mig men jag är ju van att gå upp tidigt. Jag väckte Cajsa så hon skulle hinna vakna ordentligt innan frukost det är det bästa sättet att få henne att äta. HOn måste vara någorlunda pigg innan. Bästa sättet att väcka henne är att sätta på en film och jag hade ju den bärbara med mig så det var inga problem.. Efter frukost var det stranden som gällde.
 

Cirka 22 grader i vattnet måste det ha varit. Jag är normalt sett en badkruka och till och med jag badade.
Vi hittade vad vi trodde var en huggorm också. Det visade sig vara en vattensnok alltså helt ofarlig
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0