SJÖBERGA Torsdag

Torsdagen stod det bad på programmet. Det var väl ovanligt.  Men först skulle vi köra lite linedance. Vi hittade en bit skugga precis utanför köket. Lite trångt men det gick. Cajsa körde en liten dansuppvisning innan vi startade vår linedance.

   


Vi gick ned till stranden för man blev ganska varm av linedance så badet kändes helt rätt. Vi fick med oss riven gurka ned till stranden. Det ska tydligen vara bra för att återfukta huden och min rygg behövde verkligen det.
   
 
Det var torsdagen det. Fredagen blev det inget bad det var lite mulet och vi skulle ju städa anläggningen. Vi käkade lunch städade det sista och vid två tiden åkte vi hem. Bussen skulle komma kl 15 och hämtade de som skulle åka med den. Jag hade ju bilen ut. Hemfärden blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Det började regna och åska. Jag fick kräma på stereon för att inte höra åskan. Men blixten gick inte att undvika. Det är ju inte så lätt att blunda när man kör så jag fick stå ut. Det var ganska skönt att komma hem. Jag somnade redan vid sju tiden efter god mat och dryck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0