En tråkig dag

I dag har jag latat mig hela förmiddagen mest legat och funderat på varför man inte har löständer.  Det är dax för tandläkaren i dag eller rättare sagt tandsköterskan för tandläkaren har jag inte bestämt träff med ännu. Det tar emot varje gång och jag brukar ringa återbud. Man kan få akuta magsmärtor eller feber eller något liknande. Det går så bra så. Men nu kände jag att det fanns ingen återvändo så det var bara att ge sig iväg.

Det gjorde fruktansvärt ont och jag vet inte om jag tänker gå dit någon mer gång. Hon pratade om ett hål som jag har och att det kanske behöver  rotfyllas och att det inte skulle göra ont. Men det tror jag inte på att det inte gör ont alltså Jag tycker det räcker med att dom är i munnen och petar. Jag kunde inte äta något på flera timmar och då tog hon bara tandsten idag.

När jag kom hem så ösregnade det  så Dennis kom till bilen och hämtade mig med paraply. Cajsa den lilla grodan hon var i vattnet. Fast nu får vi nog börja kalla henne för delfin  istället för hon är mer under vattnet än över.

    

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0