Äntligen Sjöberga

Vi åkte med egen bil ut vid 10 vi åkte arkösundsvägen så det blev färjan. Den vägen är mycket bekvämare. Cajsa satt med barnstolen i framsätet så hon trivdes bra. När vi kom ut så blev det den obligatoriska presentationen. Sedan lunch Makaroner och Falukorv och efter maten gick vi ned till stranden. Det är minst 20 grader i vattnet, ärligt så tror jag att det är mer för jag har badat hela eftermiddagen och jag brukar inte gå i om det är för kallt. Cajsa har också badat hela eftermiddagen.

Vi fikade nere vid stranden och käkade vattenmelon. Det var knappt att man fick barnen upp ur vattnet.
Vid 18 tiden så grillade vi grillspett och det var gott sedan så har vi mest suttit och snackat några gick promenad och några spelade kort. Själv så plockade jag fram stickningen.

Vi käkade kvällsmacka vid 9-tiden och efter det så kände man att det  snart var dags att gå och lägga sig. Det tar ju ett tag att käka och plocka av. Så nu har Cajsa o jag precis borstat tänderna och bytt om till pyjamas och ska snart sova. Det låter som om Cajsa redan sover. Bilder kommer senare. GOD NATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0