Dennis avslutningsmiddag

Jaha så var det dags för Dennis avslutningsmiddag.  Dennis tyckte att det blev en lång väntan. Han slutade skolan kl. 12 och jag kom hem vid fem och  det var ju jag som skulle skjutsa honom, och han skulle ju inte vara där förrän 18.30.
  

Han blev inte precis gladare när han fick reda på att Cajsa skulle följa med och skjutsa honom, han tycker att hon är lite jobbig. Men hon tyckte att det skulle bli jättekul.
  

Cajsa och jag skjutsade som sagt  upp honom till skolan och sedan smög jag vid bilen för att få lite foton. Han har egentligen ingenting emot att vara med på bild men jag ville ju ha på honom o Sandra  eller åtminstone någon mer i klassen så det blev till att smyga lite till Cajsas glädje. När det gäller bus så är hon gärna med på noterna.

   

Opps de fick syn på mig


När vi hade släppt av Dennis så åkte vi till Hageby Centrum för att handla lite. Vi skulle ta med pizza hem också. Så jag köpte lite läsk på ICA och lite annant så Cajsa fick scanna lite. Hon skulle också ta en banan av apan med korgen var tom.
    

 

När vi hade betalat allt så gick vi till Hageby Grillen och hämtade det vi hade beställt. Cajsa höll ju låda som vanligt och tjattrade med allt och alla. Hon klättrade och plockade med allt.  Det var ingen idé att säga något för det slutar alltid med att jag mår dåligt när jag har sagt till henne i affärer och sådant så jag la ner. Vi åt när vi kom hem och Cajsa somnade strax efter. Jag var ju tvungen att sitta uppe ett tag till för Dennis skulle ringa när han hade partat färdigt på skolan.

 



Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh det va på tiden att du skrev ;) Det va lääännge sen, nu får du vara aktiv varje dag så jag vet vad som händer och sker ;)

Vilken kostym kille ;)

Kram

2009-06-12 @ 11:49:09
URL: http://filippasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0