Lunchtajm

Ledig idag så Cajsa och jag skulle luncha på HC. Det blev Lindahls. Cajsa ville ha pannkakor med sylt utan grädde så det blev fyra stycken. Själv tog jag panini med kycklingröra och det är såååååå gott.
Det värsta är väntan tycker cajsa.



    

Vi satt och åt och tittade på folk. Cajsa kommenterade hur folk såg ut och vad de hade på sig., Jag såg att det började ta emot. Hon hade själv sagt att hon skulle ha fyra pannkakor och jag förstod att det skulle bli kvar. Så när hon var färdig så var hon ganska uttråkad eftersom inte jag var färdig och hon var tvungen att vara kvar vid bordet. Men hon sysselsatte sig fast hon inte fick lämna bordet.

   

När även jag hade ätit färdigt så var vi på Kapp Ahl och handlade kläder till Cajsa. En sommarklänning med tights var det ända vi hittade. Jag är väldigt inne på gult just nu och jag handlade upp det förra veckan när jag var här. Sommarklänningen missade jag då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0