Min lediga Tisdag

Började tisdag morgon med att åka till CityGross och förstöra lite pengar. Det är alltid roligt. Cajsa sov hos Sara så jag behövde inte bry mig om så mycket. Dennis och jag åkte ut till Marie o Micke för att singla jord. Det blev inget singla jord för det blev ändrade planer angående planteringen. Så Dennis klippte gräs istället. Han såg ut att tycka det var betydligt roligare.
     
 


Medans Dennis klippte gräs så käkade jag lunch med Marie o Micke. Maten vi åt äter inte Dennis så han fick kanelbullar och coka cola, det gick lika bra. När vi hade käkat så satte vi oss i solen. Då fick Dennis gå runt med grästrimmern och det tyckte han var kul det med. När han var färdig med det så fikade vi och solade lite till sedan var det dags att åka hem.
  


På hemvägen åkte vi förbi centrum och shoppade lite. Sedan skulle ju jag hämta Gabriella och Nora på Dagis så jag mötte upp Sara där så hon blev av med Cajsa. När vi kom hem så ville dom gunga så vi gick till lekparken.
 

När dom hade blivit hämtade så ville Cajsa ut och cykla så jag gick ut en sväng. Josefina var ute så det passade bra. Helt plötsligt när jag tittar till så cyklar Cajsa på Jossans cykel utan stödhjul så vi fick till slut ta bort Cajsas och det gick bra.
 

Nu har jag varit i solen hela dagen så det var dags att gå in. Bakad potatis med skagenröra blev avslutet på kvällen och sedan kröp jag i säng vid åtta med cajsa och vi somnade som stockar båda två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0