Sommar o Sol

Nu är det full fart i poolen. Och stekhett på gården så det blir att vara i poolen om man inte står i köket. Anna kom för att bada lite innan hon skulle till jobbet. Sara dök upp med lite lunch så det kunde inte bli bättre. Det serverades Gotlandsgryta. Mmmm så gott. Anna vågade inte smaka så hon drack bara kaffe.
Chili behövde också svalkas lite så hon fick simma lite i poolen hon med.
 
Hon sprang omkring som en vilde efter simturen.
 
Cajsa var nog en fisk i sitt tidigare liv för hon vill bada hela tiden och så fort hon blir ensam i poolen så börjar hon tjata på oss om att någon ska gå i och bada med henne. Och lite vila behöver man i skuggan.
  

När vi hade badat färdigt,  i varje fall Anna o Jag så gnällde Cajsa hela tiden, om att  hon inte ville bada själv.

Jag skjutsade Anna till jobbet och hoppade in på HC och köpte korv med bröd som vi skulle grilla till kvällsmat. När jag kom hem så tjatade Cajsa på att hon ville att jag skulle bada, så då tog jag ut henne en sväng så hon fick cykla istället så då blev det slut tjatat om att bada för den här dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0