Här igen

Jaha så var man här igen det var ett tag sedan sist måste bli bättre på det här.
Det har hänt lite av varje sedan jag var här sist. I onsdags var vi på Kråkholmen hela familjen.
Sara o Koffe bjöd Conny och mig dit i bröllopspresent, så då köpte jag biljetter till Tesen o Dennis så vi kunde gå allihopa. Ja Cajsa var inte med mormor kom upp och var hos henne det hade blivit för jobbigt för henne att följa med.
Vi hade bröllopsdag i lördags, vi har varit gifta i 22-år. Guuuuuuuud vad tiden går fort. Jag fick en jättefin blombukett av conny
.
Vi har varit hundvakt också. Connys systerdotter gifte sig i lördags och connys syster hade ingen hundvakt så då tog vi Ebba. Varför inte vi gick på bröllopet är lite invecklat och inget jag vill skriva om här så det får man ta för vad det är.

Cajsa tycker att det är jätteroligt när vi har hundar på besök. Jag tycker väl om hundar men Ebba är van att ligga i sängen och eftersom jag kom sist in i sovrummet så fick inte jag plats. Hon och Cajsa delade på min säng. Jag kunde ju ha puttat ned henne men det ville jag inte eftersom det var första gången hon var hos oss så jag tog en filt och en kudde och lade mig på soffan.

Söndag började med att Dennis och jag åkte till Dressman för att köpa examenskläder åt honom. Han har niornas middag på onsdag och examen på fredag så vi var ju tvungna att shoppa lite. Han tycker inte om att shoppa men han var ju som sagt tvungen.

Han tyckte själv att han blev fin så det var ett lyckat köp.

Cajsa blir lite avundsjuk när kameran kommer fram och man inte tar på henne så det var lika bra att ta på henne med. Det är ju faktiskt nya kläder.
Glömde ju att skriva att Sara bjöd på tårta när vi hade bröllopsdag. Det blev en Prins Sigvard och den är god.

För övrigt så väntar jag på att Allsångs-artisterna ska släppas så man vet när man ska åka dit. För dit ska jag. Mitt första mål var ju att komma dit och det  har jag varit. Mitt andra mål var att komma med i TV och det har jag varit från allsången.
Nu är ju då nästa mål att få sjunga i mikrofonen i TV så vi får se hur det blir med det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0