Fredag

I dag har Sara och Lillen fått komma hem. Allt gick bra på läkarkontrollen. Jag var hemma hos Sara i morse och bäddade ordning korgen som han ska sova i. Därefter gick jag till centrum och köpte nya kläder till honom i storlek 44, allt är ju så stort för honom just nu. Familjen Olander skjutsade mig upp till Sara och de följde med in till henne med paket. De hade köpt en overall i ljusblått storlek 50/56. Precis vad Sara behövde. Hon har en overall som är som en påse i vit, men den är ju lite stor och den kan han inte ha när han åker i bilstol.
    

Nu är familjen hemma hos sig och jag hoppas att de har det bra. Har varit och handlat åt dom lite.  Ska försöka låta bli att ringa hela tiden men det är svårt.



Kommentarer
Postat av: Linda

Så fin han är :) äntligen har kusinbarnet kommit...Grattis till mormor rollen, den kommer passa dig perfekt kramar

2010-01-29 @ 20:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0