Nu är helgen slut

Lördags kvällen var vi inne hos grannen för vidare färd till China. Det var längesedan jag var där så det var gott, det blev 4 - små rätter. Till det blev det drinkar och det är aldrig helt fel.


Jag började med lite vin medans jag gjorde mig iordning och sedan tog jag med vinet in till grannen där vi satt en liten stund. Vår egen chaffis Sara skjutsade ner oss till China.



Det var vi som var där, Johan Carina Conny o så jag, Conny tycker inte om att vara med på bild så det blev en tom stol. Maten var som sagt god och efterätten också, inte så värst nyttigt kanske men gott var det.

Karlarna drack öl medans vi körde på drinkar. Det var Piggelin, P2 och jag avslutade med Melon Ball.



Sara kom och hämtade oss när vi kände att vi var klara, då hamnade vi inne hos Carina o Johan och fortsatte lite till.


Idag har jag varit hos en gammal vän som fyllde femtio. Vi har inte haft kontakt på ett tag det måste vara minst ett år. Men vår kontakt har alltid varit sådan att det kan gå långt tid emellan varven. Det är vänskap det. Jag kände mig i varje fall jättevälkommen och kände att hon blev glad när jag kom. Synd bara att min man var tvungen att vara hos sin andra fru, så han kunde inte följa med mig .  Nu väntar jag på att han ska komma hem så vi kan äta middag någon gång

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej Annelie! Tack för tipset, du har inte lust att kolla upp va den hette och vart den ligger?

Kul att du börjat blogga igen, det gillas. Följer ju även Saras blogg, mysigt med en liten knodd till!

Ha det så bra! Kram

2012-01-18 @ 17:55:33
URL: http://filippasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0