Nytt år nya möjligheter



Har inte skrivit på länge och det är mycket som har hänt. Jag har bl a. börjat på nytt jobb. Jobbar nu på träffpunkt på Kalkstensgatan 5. Det är samma företag Attendo men nu är det raka veckor och mycket roligheter. Det är fester och bingo och mycket mycket mer kul.  Ja när det är fester då blir det ju lite kvällstid förstås.
Varje tisdag eftermiddag spelar vi bingo och då är det tårtbak som gäller, oftast är det Marie min kollega som står för tårtbaket men det händer även att jag gör det. Nedan ser ni lite smakprov på tårtor som jag har gjort.

Riktigt roligt och gott förstås. Semestern 2011 var vi på SJöberga som vanligt, fast det året var jag två veckor och det var riktigt bra, utom sista natten sista veckan. Då var det blixt och dunder så det hette duga. Jag är livrädd för sådant och nu var det som om tre oväder mötes över sjön, jag vaknade förstås och kunde inte somna om.
Student har vi också haft. Tesen har blivit stor.

Lill-conny växer och blir stor, och där ska det bli tillökning till våren, ja cajsa växer också så det knackar. Hon är jätteduktig i skolan så det går bra. Hon är lite morgontrött bara det blir ju långa dagar för henne emellanåt.


Ja året 2011 har gått sin gilla gång. Ja begravning av svärmor det var ju inte så kul men men. Livet går vidare som det alltid gör.
Man får glädjas åt det man har och se framåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0